Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
05.11.2014 20:01 - Материалистката, златотърсачката и хостесата от първо лице!
Автор: nikikrasimirova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 1591 Коментари: 0 Гласове:
4






   Алчна материалистка, държанка, златотърсачка, хостеса, използвачка ... толкова интересни определения и съм чувала всяко едно от тях да се отнася до мен десетки пъти.   Хората  ме мразят, жените ме мразят,  защото знам как да уредя живота си. Сочат ме с пръст, защото държа мъж с положение под ръка. Плюят ме, защото обичам скъпите неща. Хора, които ме познават и хора, които не ме познават, всички те разказват как живея, какво правя, къде ходя, какво имам - и всички те твърдят, че дължа цялата си същност на парите, на чуждите пари.



Искрено и лично:

Да, аз имам мъж, който ми плаща за всичко, обсипва ме с подаръци и ме води на екскурзии всеки месец. Живея в голяма къща с басейн и карам скъп автомобил, защото това заслужавам. Твърде съм красива, за да работя. Няма смисъл да го правя, при положение,че получавам всичко на готово. Вярно, съпруга ми е малко възрастен/ удари петдесетака миналата година/, но кой го интересува, тя любовта е сляпа. Стана дума и за деца, но не бих си развалила фигурата, от три години съм на диета. Харесва ми да ми купуват скъпи дрехи и бижута,в гардероба ми има само маркови неща, не нося боклуци от пазара. Мъжа ми ми сложи и силикон, така му харесвало повече, но то и на мен. Сега иска и хиалурон, но аз още се чудя. Никога, никъде нищо не плащам, даже всеки уикенд мъжа ми ми дава по пет стотака, е така да си имам в брой, нищо, че кредитната ми карта е пълна. И най-важното е,че не работя. Цял ден се излежавам и се разхождам в моловете, просто защото красивите жени така правим, ние това заслужаваме.   
  
С Т О П ! Ще повърна, ако смятате, че това е моя живот!


  Какво правя всъщност ли ? Радвам се на прекрасното си семейство и всеки нов ден, даден ми от Бог, се трудя за всичко което имам. Омъжена съм за най-прекрасния човек, който може да бъде срещнат в нашия простичък свят и любовта ми към него не се измерва в имането или нямането на банкноти. Радвам се на красивата си малка дъщеричка и всеки ден я наблюдавам как расте. И не се страхувам да работя, правя го откакто се помня.
  Да, живея добре, не го отричам, притежавам скъпи вещи, дрехи,обувки,аксесоари, които сама съм си осигурила и все пак  те не ме категоризират, те не ме правят човек. Аз мога да бъда това, което съм и без парфюма на "Шанел", чантата на "Селин", обувките на "Лубутен" или роклята на "Дона Карън".
  Да, обиколила съм света, но не защото някой ми го е показал, а защото  съм искала да го видя. Да, има кой да ме качи на частен самолет и да ме заведе във Вегас, но много преди това с един куфар и шепа мечти и цели съм обиколила половината Щати.
 Да, живея в красива и голяма къща, но съм успяла да и създам уют и топлота, защото на това съм била научена. И не, няма да остана на улицата, ако собственикът на тази къща не е до мен, защото аз не съм държанка, не разчитам на чуждото подаяние, ще се прибера в собствения си дом, домът, който съм изградила със свои собствени усилия.
 Да, карам луксозно возило, което ми е било подарено в знак на любов. Но не, няма да се возя с градския, ако утре ми го вземат, защото подобна кола е паркирана в моя собстен гараж, в моята собствена къща и е там,защото е купено с моите собствени пари, които между другото са изкарани с труд/ просто да вметна/.
 Да, направила съм подобрения на външния си вид, но не защото така е модерно и защото "Зайчето" така иска, а защото така се чувствам по-добре. И не, не се срамувам от това, което съм била, но никога няма да спра да се стремя към съвършенство, просто защото знам,че никога няма да го достигна.
 Не живея  в МОЛ-а, не копнея за "Плаза" всяка петък вечер, не търся някой по-богат "Мечо", не работя "Съпруга", хобито ми не е "Салона за красота", не чета "ПаОлО КоелЙО" , не живея за "лайковете" ви !
 Живея в стаята на дъщеря си, конея да прекарам малко време на дивана с чаша вино и хубава музика, имам красив съпруг, не ми трябва мечка, каквато и пещера да има тя, имам собствен бизнес, който поддържам с двете си ръце 24/7, хобито ми е фитнеса, не защото ме прави красива, а защото ме прави здрава, не чета Паулу Коелю, но знам как се изписва името му, предпочитам Стайнбек,Хемингуей, Бовоар,Оруел, Маркес..etc, живея за себе си!


Ако всичко това ме прави материалистка и използвачка нека така да бъде, не се срамувам от това да искам от всичко и по много. Ако всичко това ме прави мутреса и държанка, нека така да бъде, въпросът е,че не знаете значението на тези думи. Ако всичко това ме прави златотърсачка и хостеса, нека така да бъде, но за разлика от тях, аз не идвам от нищото, за да вървя към всичкото. И накрая, ако под всички тези определения се има предвид образована, интелигентна, амбициозна жена, която е създала кариера преди да срещне човека до себе си, която говори свободно три езика, която съумява да ръководи сама собствен бизнес в областта на недвижимите имоти, която отглежда успешно детето си, която поддържа успешно брака си, то нека повече жени бъдат заклеймявани като такива!




                                              С усмивка и очарование
                                    Николет Красимирова- Паладио





Гласувай:
4



Няма коментари
Търсене

За този блог
Автор: nikikrasimirova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 120374
Постинги: 32
Коментари: 160
Гласове: 124
Архив
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930