Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
29.12.2011 23:55 - От София до Париж
Автор: nikikrasimirova Категория: Лайфстайл   
Прочетен: 2273 Коментари: 5 Гласове:
2

Последна промяна: 30.12.2011 00:59

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg

Ще започна моя блог с няколко реда,за това коя съм аз всъщност и какви са моите цели и амбиции.Като всяка красива жена и аз съм приемана единствено с външната си опаковка,но за разлика от повечето съм се постарала и за наличието на пълнеж.
"От София до Париж" е моят живот описан с думи,започнал с "Народна топка" по софийските улици и стигнал до подножието на Айфеловата кула.Със статията си искам да вдъхна кураж на всеки посмял да се откаже от мечтите си,на всеки,забравил амбициите си по една или друга причина.Време е да спра с празните думи и нагледно да опиша какво беше за мен това пътешествие.
Имах щастливо детство,бях обградено от любов и облагодетелствана от факта,че родителите ми имаха възможности над тези на средностатистическия българин.Тези привилегии ми изиграха доста лоша шега,тъй като качествата ми бяха пренебрегвани и отдавани на финансовото положение на родителите ми,това беше и причината,която ме накара да се откъсна от семейството и да опитам да се справя сама с живота.Първата крачка към това да успея сама,бе да залягам здраво над учебниците,научаването на  четири чужди езика,по това време смятани от връстниците ми за напълно ненужни,днес ми отварят много врати.В тези мои тинейджърски години дойде и увлечението ми по модата.Студентските ми години се различаваха коренно от тези на останалите,голяма част от времето си прекарвах в пътувания в държави като Австралия,Куба,Бразилия,Тунис,Колумбия и Коста Рика.
Време беше да започна да работя за бъдещето си,след като вече бях "тунинговала" външността си трябваше да се замисля и за нещо по-сериозно.Първата стъпка,която направих за да се откъсна от семейството беше да имам мой собствен дом и с много усили и работа успях да си купя къща в един от най-престижните квартали на София.Този мой успех допринесе за бъдещите ми амбиции и развитие.
След като опитах късмета си в САЩ и Русия,но безуспешно,реших да поработя в България,намерих си прилична работа за която разбира се допринесе факта,че знам чужд език.Имах късмета да започна съвместна работа с френска агенция за фотомодели,за която и до ден днешен работя.Тя ми отвори много врати с течение на времето,но други се затваряха-след семеен скандал,напуснах работата си в България и се преместих да живея окончателно на френска територия.Това даде начало на най-големите ми успехи.Познанства и снимки за едни от най-големите имена в модни бизнес,съвместни проекти с компании като Форд и Л"Ореал.
Ето ме днес,тръгнах от София и стигнах до самия център на Париж,не се отказах от мечтите си,продължавам да следвам амбициите си,уверена в себе си и сигурна,че във всеки един момент мога да се обърна и да кажа в лицето на всеки един "Да,това съм аз и сама стигнах до тук"!!!

Искам да благодаря най-напред на моите родители Симеон и Николета,че направиха от мен човек,на сестра ми Симона,че винаги ме е подкрепяла и не на последно място на моите най-добри приятели Георги и Мона,че винаги бяха до мен без значение дали съм била щастлива,успяла или просто влюбена.


                                                                                                                       Николет Красимирова


Тагове:   париж,   мода,   мечта,   успех,   амбиция,   живот,   София,


Гласувай:
2



1. анонимен - хохохохооооо мечтай си, тук може да си която искаш
30.12.2011 00:14
"Народна топка", ако си играла си най-малко на 60!
Добре дошла манекенке!
цитирай
2. анонимен - Дай снимки в цял ръст поздра...
30.12.2011 00:19
Дай снимки в цял ръст

поздрави
баба Гинка
цитирай
3. nikikrasimirova - Не съм съгласна, не е нужно да си на ...
30.12.2011 00:57
Не съм съгласна,не е нужно да си на 60,за да си имал/а пълноценно детство :)
цитирай
4. анонимен - хохохохохохохохохохохо
30.12.2011 01:04
Вече втори път се празня на аватара ти. До сега за тази цел ползвах снимките на никита, но вече само твоите. Пускай, пускай да се изфъргам пак.
цитирай
5. nikikrasimirova - Очевидно и тук е пълно с простаци, ...
30.12.2011 01:07
Очевидно и тук е пълно с простаци,като във всеки друг сайт!
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: nikikrasimirova
Категория: Лайфстайл
Прочетен: 120082
Постинги: 32
Коментари: 160
Гласове: 124
Архив
Календар
«  Март, 2024  
ПВСЧПСН
123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031